Dodací podmínky Nábytek VALMO
E-SHOP
Cena dopravy, montáže a výnosu zboží zakoupeného v internetovém obchodě www.nabytek-valmo.cz
Cena dopravy
- Dopravné od 179 Kč
- Osobní odběr na prodejně / ze skladu 0 Kč
- Doběrečné 50 Kč
- V případě firemní dopravy je cena stanovena vždy individuálně. Orientační cena za firemní dopravu je 15 Kč / km ( počítá se cesta tam i zpět ) .
V případě vyhlášení speciálních akčních nabídek nebo dodávek na přání zákazníka se cena za dopravu může lišit.
KAMENNÉ PRODEJNY
Cena dopravy
Cena dopravy zboží zakoupeného v kamenné prodejně firmy Nábytek VALMO se řídí platným ceníkem kamenné prodejny a může se lišit od cen uvedených pro internetový obchod www.nabytek-valmo.cz.
Jak probíhá samotná doprava z eshopu?
1.Pro samotné doručení objednaného zboží využíváme několik dopravních společnosti, ale zpravidla Vám drobné zásilky přiveze kurýrní služba PPL. V případě objemných zásilek je využívána dopravní služba Toptrans.
- Kurýrní služba PPL : Vyrozumění probíhá emailem + telefonicky volá řidič.
- Dopravní služba Toptrans : Vyrozumění probíhá emailem + ráno v den rozvodu Vám dopravce zašle SMS s číslem na řidiče se kterým je možné se individuálně domluvit.
2. Zboží bude doručeno na Vaši adresu najatým dopravcem, nebo kurýrní službou. Takto expedované zboží je doručováno před první vchodové dveře. Řidič zpravidla jezdí bez závozníka, proto není schopen zboží stěhovat po domě, či patrech. V případě, že se jedná o firemní vozidla řidič doručí zboží pouze k domu, pokud není dohodnuto jinak.
3. Kupující má povinnost zboží řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů, počet balíků a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci a učinit zápis o poškození na dodací list. Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že zásilka splňovala všechny podmínky a náležitosti výše uvedené a na pozdější reklamaci o porušenosti obalu zásilky nebude brán zřetel. Faktura slouží zároveň i jako daňový doklad.
4. Kupující je povinen dodané zboží bez odkladu prohlédnout a v případě nekompletnosti zboží nahlásit do 2 hodin od doručení. Pozdější reklamace nebudou vyřízeny.
5. Nebude-li kupující schopen dané zboží převzít ve stanoveném termínu, musí neprodleně informovat prodávajícího, nejpozději však do 24 h po sdělení termínu dodávky (z důvodu plánování tras, vytíženosti auta apod.). Pokud tak neučiní je kupující povinen uhradit prodávajícímu škodu vzniklou tímto jednáním, tzn. náklady spojené s přepravou.
6. Odmítne-li kupující převzít zboží při dodávce, nebude-li k zastižení na kontaktní adrese, bude prodávající požadovat náklady spojené s dodáním zboží.
7. Osobní odběr – většinu zboží je možné, po předchozí dohodě s našimi operátory, převzít přímo z prodejny Nábytek. V případě osobních odběrů či platbě na prodejně je nutné se nejdříve dostavit na prodejnu, kde je provedena platba v hotovosti. Na základě platby je zákazníkovi vystavena na pokladně prodejny Nábytku VALMO faktura, případně zjednodušený daňový doklad se kterými následně lze zboží odebrat ze skladu.
8. Většina zboží (pokojové stěny, kuchyně, skříně apod.) je doručována v demontovaném stavu. Naše firma v případě zájmu zprostředkuje ve vybraných lokalitách odbornou montáž (odborná montáž není zahrnuta v ceně a její sjednání se provede individuálně).
Termíny dodání
• Zboží, které je skladem, po dohodě s naším personálem, si může kupující vyzvednout okamžitě na provozovně Nábytek VALMO, případně v přilehlém skladu..
• Zboží, které je skladem a zákazník žádá jeho doručení a je možné ho zaslat kurýrní službou je dodací lhůta 3 – 7 dní.
• U zboží, které je skladem a zákazník žádá jeho doručení a NENÍ možné jej zaslat kurýrní službou, činí dodací lhůta 2 – 14 dní, dle plánování tras rozvozů přepravní firmy.
• Dodací lhůta u zboží na objednávku činí 2 – 12 týdnů, dle charakteru zakázky a možnosti výrobce. U každého zboží v našem internetovém obchodu je uvedena orientační dodací lhůta. Bližší termín dodání lze sdělit po odeslání dotazu na dostupnost zboží (zda je zboží skladem, nebo jaká je předpokládaná dodací lhůta).
Výnos zboží do patra a montáž nábytku
Výnos zboží do patra a montáž nábytku zajištujeme po individuální dohodě. Tuto informaci je nutné sdělit během objednávky.
Cena za výnos zboží do patra se může lišit v závislosti na zboží, počtu pater nebo zda máte ve svém domě výtah či ne. Cenu Vám bude upřesněna na základě vašeho požadavku. Cena výnosu se obvykle pohybuje 100 - 200 Kč za patro/člověk.
Cena montáže se liší podle typu montovaného zboží. Cena za montáž nábytku se pohybuje obvykle v rozmezí 10-14 % hodnoty zboží.
POSTUP PŘEVZETÍ ZBOŽÍ OD DOPRAVCE
V případě, že je vaše zboží dopravováno k Vám prostřednictvím smluvního dopravce PPL, případně TOPTRANS.
Doporučujeme být velmi obezřetní a pečlivě si překontrolovat přebírané zboží od dopravce. Níže uvádíme pár zásad jak vše v pořádku provést.
PPL – Toto služba je charakteristická svou rychlostí doručení a nelze tedy po řidiči požadovat vysečkání za účelem kontroly obsahu zásilky. Řidič Vám umožní vizuální kontrolu přebíraného zboží ( obal zásilky ). V případě sebemenšího podezření zvláště pak tam, kde je zásilky pomačkaná, roztržená či jinak poškozená je dobré vše zapsat do dodacího listu dopravce. Vyhnete se tak pracnému dokazování v případě poškození zásilky. Podpisem dodacího listu bez výhrady či zápisu o škodě ztvrzujete, že zboží přebíráte v pořádku bez poškození.
Kontakty : Reklamace, stížnosti : 840 775 775 | info@ppl.cz
Zásady k přebírání :
- Obal zásilky si pečlivě prohlédněte.
- V případě pomačkání, protržení…atp. zapište výhradu na přepravní list dopravce.
- Zjevně poškozené zboží nepřebírejte.
- POZOR PODPISEM PŘEVZETÍ ZBOŽÍ OD PŘEVCE ZTVRZUJETE, ŽE ZBOŽÍ NEJEVILO ZNÁMKY POŠKOZENÍ.
TOPTRANS – Tato služba je specializovaná na dopravu velkoobjemových zásilek. Po řidiči je možné vyžadovat vyčkání za účelem vizuální kontroly zboží i obsahu zásilky. V případě sebemenšího podezření je nutné provést zápis do přepravního listu řidiče, kde specifikujete poškození, případně podezření na poškození tzv. výhradou k dodanému zboží. Vyhnete se tak pracnému dokazování v případě poškození zásilky. Podpisem dodacího listu bez výhrady či zápisu o škodě ztvrzujete, že zboží přebíráte v pořádku bez poškození.
Kontakty : Reklamace, stížnosti : +420 725 346 645 | reklamace400@toptrans.cz
Zásady k přebírání :
- Obal zásilky si pečlivě prohlédněte ze všech stran, zvláště pak rohy a jiná náchylná místa na poškození.
- V případě pomačkání, protržení…atp. zapište výhradu na přepravní list dopravce a obsah zásilky překontrolujte zda je opravdu někde poškozen.
- Zjevně poškozené zboží nepřebírejte.
- POZOR PODPISEM PŘEVZETÍ ZBOŽÍ OD PŘEVCE ZTVRZUJETE, ŽE ZBOŽÍ NEJEVILO ZNÁMKY POŠKOZENÍ JAK NA VNĚJŠÍM OBALU, TAK I OBSAHU ZÁSILKY.
Ceny jsou platné od 14. 3. 2014 vč. DPH.